دیدار امام جمعه و فرماندار بهاباد با جانبازان شهرستان


فرماندار بهاباد: شما جانبازان باید سرمشق و الگوی دیگران باشید زیرا از خود گذشتید تا به خدا برسید.


 فرماندار بهاباد درنشستی كه به منظور بررسی مشكلات جانبازان 25 درصد به بالای این شهرستان انجام شد ضمن بیان مطالبی در مورد روز 17 دی سالروز كشف حجاب و 19 دی سالروز انتشار مقاله توهین آمیز در روزنامه اطلاعات كه باعث شد جرقه انقلاب زده شود، در مورد جایگاه والای جانبازان گفت: افتخار شما جانبازان به این است كه پیرو بزرگ جانباز و پرچمدار كربلا حضرت ابوالفضل هستید كه از جانفشانی دریغ نكردید.


"محمدرضا هدائی" افزود: رهبر انقلاب كه سكان دار جمهوری اسلامی هستند خود جانباز بوده و این افتخاری است برای شما.


وی ادامه داد: شما جانبازان باید سرمشق و الگوی دیگران باشید زیرا از خود گذشتید تا به خدا برسید.


هدائی با اشاره به فرارسیدن انتخابات گفت: شما باید با حضور پرشور خود در انتخابات و تمامی مراحل سرنوشت ساز آن، پیام رسان انقلاب باشید تا دشمن بداند با وجود شما راه بجایی نخواهد برد.


رئیس هیأت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان برحضور حداكثری مردم در انتخابات تأكید كرد و بیان داشت: هر رأی شما تیری است بر قلب دشمن.


در ادامه جلسه امام جمعه بهاباد اظهار داشت: شما جانبازان باید به خود افتخار كنید، در آن موقع كه كشور نیاز به شما داشت به ندای امام لبیك گفته و راهی میدان نبرد شدید و با فداكاری در برابر دشمن ایستاده و به فیض جانبازی نائل آمدید.


حجت الاسلام ملاحسینی راه تكامل در زندگی را مبارزه با دشمن درونی دانست و افزود: دشمن گاه بیرونی و گاه درونی است و باید از خدا بخواهیم همانطور كه در جهاد با دشمن بیرونی پیروزمان كرد در جهاد با دشمن درونی و هوای نفس هم كمكمان نماید كه مبارزه با دشمن درون بسی مشكلتر از مبارزه با دشمن بیرونی است.


كاظمیان معاون فرماندار نیز در ادامه مطالبی را در مورد جانبازان و لزوم رسیدگی به مشكلات آنها عنوان كرد.


دراین نشست جانبازان مشكلات خود را در زمینه اشتغال فرزندان، مسكن، مشكلات بیمه ای و بهداشتی و وام مسكن مطرح كردند و قرار شد از طریق فرمانداری مبلغ 20 میلیون ریال وام قرض الحسنه با معرفی بنیاد شهید به آنان پرداخت و مشكلات دیگر بررسی شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا